Fajter

Tehnologije

СПИНОВИ И ПИ-АРОВИ: Европске земље потрошиле више од 40 МИЛИЈАРДИ ЕВРА за годину дана за потребе ОНЛАЈН МАРКЕТИНГА! Србија на 12. месту!

Autor: Фајтер / Вести.рс / од 06.09.2017.

У последњих годину дана, највећи део великих и озбиљних компанија, које схватају значај ПР и маркетинга, значајан део буџета одвајају за онлине оглашавање.

ТВ рекламе остају на истом проценту улагања, банери и други начини оглашавања су у паду, док се, према истраживању Бироа за интерактивно оглашавање(ИАБ), у прошлој години се бележи пораст у онлине оглашавању од 12,3%.

Према подацима ИАБ у 27 европских земаља је у 2016. години уложено 41,9 милијарди евра у онлине маркетинг, колико износи и ГДП Србије. У Србији та стопа износи 17,5%, чиме смо се позиционирали на 12. место по улагањима у дигитални маркетинг.

 



SKINI APLIKACIJU


Komentari

[url=https://megaremont.pro/grodno-restavratsiya-vann]опоравак купатила[/url]

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.





Povezane vesti