Fajter

Softver

ГУГУЛ АЛАВЦИ! Плати па за рекламу скрати

Autor: Фајтер / Мондо.рс / од 05.06.2017

Гугл увео програм са којим ће рекламе бити уклоњене са сајтова али наравно уз финансијску накнаду.

Гугл је поново лансирао производ по имену "Google Contributor" који омогућава људима да плате месечни допринос да би избегли рекламе и који компензује сајтове за изгубљени профит.

"Google Contributor - ad removal pass" придружује се неколико нових мера које Гугл покреће да очисти онлајн рекламирање и заустави претњу заради од стане "ad blocker-a".

Компанија је такође лансирала "Funding Choices", који ће омогућити издавачима да прикажу поруку посетиоцима који користе "ad blocker" и понуди им претплату без реклама уз помоћ "Contributor-a".

"Sa Funding Choices", који је сада у бети, издавачи могу приказати подешавајућу поруку посетиоцима преко "ad blocker-a", позивајући их да или омогуће рекламе на њиховом сајту или да плате пропусницу која уклања све рекламе на том сајту уз помоћ новог "Contributor-a"објашњава Сридар Рамасвами, старији потпредседник Гугловог рекламног и продајног бизниса.

За сада само 12 сајтова учествују у програму, укључујући "Business Insider UK", "Eurogamer" и "Popular Mechanics".

Посетиоци напуне "Contributor" пропусницу са 5 долара па се допринос по страници одузме и плати сајту. Није јасно колико ће то тачно коштати крајње кориснике а до сваког је издавача да подеси своју цену по страници. Корисници могу да додају или избацују сајтове са својих пропусница. Издавачи се могу пријавити за "Contributor" на њиховом сајту.

Гугл је такође потврдио "The Wall Street Journal" извештај да ће лансирати "аd filter" опцију на "Chrome" почетком 2018. године, која блокира рекламе које се не поклапају са "Coalition for Better Ads" стандардима прихватљивости.

Планирно је да "Chrome" престане да приказује рекламе, укључујући и оне које поседује или сервисира сам Гугл, на сајтовима који се поклапају са "Better Ads" стандардима, почевши од раних месеци 2018. године,“ рекао је Рамасвами.

"Funding Choices" излази у северној Америци, Уједињеном Краљевству, Немачкој, Аустралији и Новом Зеланду, док ће још земаља добити приступ касније у току године.

Гугл "Contributor" је заправо први пут лансиран 2015. године са истим циљем као и сада, али се никада није проширио ван САД-а. Гугл је престао са наплатом у јанару али су најавили унапређену верзију касније у току 2017. године, што се и десило.

Труд да се неутрализују "ad blockeri" долази након што се њихова употреба појачала и наставља да се пење. Од децембра, 615 милиона, или око 11 одсто корисника интернета, је користило "ad blocker". Анкета коју је спровео Гугл над 1.000 људи у САД-у и Европи је открила да је 63 одсто корисника користило "ad blocker" због тога што је било превише реклама, док је 48 одсто користило да блокира нервирајуће рекламе.

 

 



SKINI APLIKACIJU


Komentari

Ostavi komentar

Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.





Povezane vesti