То је први пут да нека кинеска компанија изводи радове на српским пругама, а Михајловић је рекла да ће та важна деоница бити завршена у марту 2018. године.
Завршетком радова биће повећана пропусна моћ Београдског железничког чвора, а радови су вредни 23,7 милиона евра и финансирају се из зајма Европске банке за обнову и развој (ЕБРД 5).
Сваки километар пруге који реконструишемо значи више путника и терета у железничком саобраћају, као и више новца за развој железнице и српске привреде , нагласила је Михајловић.
Почетку радова је присуствовао и директор ЕБРД у Србији Данијел Берг. Рок за завршетак радова је 351 дан.
Реконструише се део пруге Београд - Младеновац - Ниш - Прешево (граница са Македонијом) а уговором вредним 23.7 милиона евра је предвиђена поправка и замена грађевинске и електротехничке инфраструкуре. Радови подразумевају прилагођавање висине перона гарнитурама БГ воза у станици Раковица, сређивање перона и надстрешница у стајалишту Кијево - Кнежевац, затим у станици Ресник, изградњу подходника и доградњу станичне зграде, као и гараже са једним помоћним колосеком, модернизацију три путна прелаза и реконструкцију пропуста.
Радови неће утицати на редовно одвијање железничког саобраћаја.
Слањем коментара се слажете са Правилима коришћења овог сајта.
Komentari